karımı sikiyorum o gayet doğal çünkü benim karım ve baldızımıda sikiyorum çünkü oda benim baldızım..hatta ikisini birden sikiyorum..

28.08.10 / Evli Çiftler / Author: / Comments: (2)
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

selam hikayesi orgcular sizlere anlatacaklarımı kayınvalidem duymasın yoksa baldızımla birdaha görüşmemizi yasaklar ve ben buna dayanamam gerçekten baldız deyip geçilecek bir kadın değil o kadar afet o kadar orospu biriki görmeniz yeterli o götü o memeleri gerçekten yazarken bile çıldıracak gibi oluyorum ,  neyse baldız bir bahar günü bize geldi. Öğleden sonra yemeği yemiş oturuyorduk. Baldız yeni bir yıllık evliydi. Yani taze gelindi.Karım çay demlemek için mutfağa gittiğinde baldız yanıma yanaştı ve dudaklarımdan öpmeye başladı. Ben ne olduğunu anlamadan dudaklarımız buluşmuştu. Gerçi baldız da benim hoşuma gidiyordu. Hemen pantolonumu çıkarıp sikimi ağzına aldı. Sikim . kazık gibi olmuştu.

Baldızın demek ki önceden beri bende gözü varmış. Hızla külotunu çıkardı ve sikimin üzerine oturdu.Çok hoşuma gitmişti. Hoşuma gitmek ne demek, ben çıldırıyordum. Baldız sikimin üzerinde inip inip kalkıyordu. Kocası onu iyi sikemiyordu herhalde…O sırada karım içeri girdi. Bizi o halde görünce bağırmaya başladı. Fakat biz aldırmıyorduk. . Baktı ki hiç aldıran yok o da bize katıldı. Baldızın memelerini yalamaya başladı. Artık tam bir üçlü
olmuştuk. Filmlerdeki gibi…

Sonra ben baldızı yere yatırdım. Bir yandan da karımın amını yalıyordum. Yani bir amı yalıyor, bir amı sikiyordum. Baldızın amı fazla sikilmediği için daha dardı. Çok hoşuma gidiyordu.Sonra karımı baldızın üstüne koydum. Bir baldızın amına sokuyordum, bir karımın amına. Zevkten coşuyorduk. Büyük bir zevkle baldızın amına boşaldım. karımın amına çok boşalmıştım. Read the rest of this entry »

hayallerimi süsleyen o güzel kocaman götü ilk defa ben sikiyorum

31.07.10 / Porno Hikayeler / Author: / Comments: (0)
Tags: , , , , , ,

Slm hikaye seven dostlar.adım can.28 yaşındayım.izmirliyim.size nette yaşadığım bir anımın anlatacağım.nete sürekli girerim.ama hiçbir zaman arkadaş bulmak amacıyla kullanmak aklıma    gelmemişti.bir nette gezerken aklıma arkadaş sirtelerine girmek geldi.ben de arama mororundan birinden bir siteye girdim.
ve üye oldum.nette insanların doğru    söylediğine inanmamıştım. ama olsun deneyeyim dedim.ve siteye ücretsiz üye oldum.2-3 gün sonra mailime bir mesaj geldi. mesaj o siteden geliyordu.banasinem    adında bir kız mesaj atmiştı. ve ilk defa bu yolla ilişki istediğni söylüyordu. benimle web-cam üzerinden görüşmek istiyordu. bende kabul ettim.
ve o gün geldi webcamde görüştük.
sinem beklediğimden daha güzeldi. ve sohbetten sonra buluşmaya kara verdik. ve karşıyakada bir cafe    de buluştuk. birbirimizden ilk görüşte etkilenmiştik.ve sonra beni evine davet etti .sinem yalnız yaşıyordu. evine gittik sonra bir şey ler içmek için mutfağa gitti.içeri girdiğinde çırılçıplaktı. buna inanamadım.bana ev de çıplak gezdiğini söyledi. böylece kendini özgür hissettiğni söyledi.oturduk ve içkilerimizi içtik. sinem elini birden benim alete attı. ve çıkarıp yalamaya .    başladı.
ben de oldum olası saksafon çektirmeyi çok severim. sinem    okadar güzel yalayorduki dostlar inanmazsınız sanki iliklerim kurudu. ben de bu arada onun muhteşem ve kılsız amını parmağımla okşuyordum. o    daha hızlı yalamaya başladı. ben daha fazla dayanamayıp bütün spermlerimi ağzına boşalttım.onu hala parmaklıyordum.o da büyük bir hızla boşaldı.ellerim sırısıklam    olmuştu.
sonra biraz dinlendikten sonra beni kendi elleriyle soydu.ikimizde çırılçıplak kalmıştık.sevişmeye başladık. bana şimdiye kadar hiç arkadan sikilmediğini söyledi. çok merak ettiğini ve onu götten sikmemmi istedi. ben şaırdım nasıl oluyor da bu kadar güzel bir kız götten sikilmemişti. neyse bunu    düşünmenin yararı yoktu. ben de çok heyecanlandım.çünkü onunu kara kutusunu ilk ben sikecektim. Read the rest of this entry »

komşumla karıları değiştirdik o benimkini inletiyor ben onunkini sikiyorum

27.07.10 / Evli Çift Sex Hikayeleri / Author: / Comments: (0)
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ben Almanyada Hakan 33 yasindayim karim ise selma 30 yasinda ,80 kiloda balik etli fisir fisir cok atesli bir kadin.MSN: fantazim2009@hotmail.de
ama normal gü nlerde atesli oldugunu hic bildirmez.Biz 10 yildir evliyiz ama seks hayatimiz, normal bir seks yasardik,i taa ki ben burada yazilan esli hikayeleri okuyana kadar.Benim bir komsum var evli 30 yasinda 70 kilo manken gibi bir kadin adida hü lya.Bir gü n komsum hü lya bize gelmis
Karim ev temizligi yapiyormus ,temizligi bitirdikten sonra karim banyo yapmak istemis.neyse karim banyoya girmis ve ardindan komsum hü lyayi cagirmis,gel kiz hü lya gel su sirtimi biraz kesele demis.hü lya da hemen gelmis karimin sirtini keselerken karimin amini gö rmü s.Aman kiz selma,senin amcigin ne kadar etli aman benim kocam gö rmesin,etli amcik sikmeye bayiliyor demis.Benim karimda benim kocamda bayiliyor ama siki kü cü k oldugundan beni doyuramiyor demis.bende bü yü k sikle sikilmeye bayiliyorum demis.Bunu duyan hü lya kiz,benim kocamin sikide cok bü yü k beni sikerken acitiyor keske benim kocamin siki kü cü k olsaydi hic acitmadan beni sikse demis.Yani bunlar banyoda isi pisirmisler kendilerini oksamaya ve seks sohbetine devam etmisler.Neyse ertesi gü n oldu benim karim bunlari bana anlatti,amlattikca karim altimda kivraniyordu.Ben o arada karima dedimki kiz adaminki bü yü kmü s istersen bir fantazi yasayalim dedim.karimda bir ahhh cekti.Iki gü n sonra karim, komsum hü lyaya benim bö yle dedigimi anlatmis.o da kocasina anlatmis demiski komsum selmanin bir ami var etli etli kocasinin siki kü cü kmü s karisini doyuramiyormus demis,adamda isterse ben doyururum demis karisida ama beraber yapalim erkekleri degisiriz gü zel bir fantazi yasariz demis anlasmislar bizi hafta sonunda evlerine davet ettiler bizde gittik.Oturdu hos besden sonra Laf sohbete geldi sohbeti koyulastirdik Kadinlarin gü zelligine ve en sonunda sekse geldi.Bir ara kadinlar ortadan 10 dakika kayboldu Read the rest of this entry »

fırıncının liseli kızını fırında sikiyorum

23.06.10 / Liseli Hikayeleri / Author: / Comments: (3)
Tags: , , , , , ,

Merhaba…Daha gecen gun yasadiklarimi size anlat mak istiyorum…
bizim evin yakinindaki firindan surekli ekmek alirim…gunduz calisanlarin hepsi beni tanirlar…gecen hafta isten gec ciktim..saat 12yi gecmisti…

evde ekmek falan yoktu..firinin onunden gecerken iki kisinin calistigini gordum..daha once firinda hic karsilasmamamistik…beyaz kiyafetler icinde 18 19 yaslarinda iki gencti…firina dogru yurudugumde baslari bana cevrildi…ikisi birden bana bakiyordu…iceriye girdim..ekmek istedim..bir tanesi verdi..digeri arkadan beni kesiyordu…Parayi uzattim.bozuk yoktu…Kasadki”gerek yok.bizden olsun”dedi…israr ettim…arkadaki atladi “baska zaman hesaplasiriz” dedi…ve bir gulus atti…Anladigim kadariyla ikisi de cok azmisti…ve beni becermek istiyorlardi…Gulumseyerek:”Peki o zaman evimyakin bozuk para alip geleyim dedim…
Read the rest of this entry »

anneciğim artık karım oldu istediğim zaman sikiyorum

18.09.09 / Ensest Sex Hikayeleri / Author: / Comments: (0)
Tags: , , , , , , , ,

Hikayenin devami o aksam dügünden eve geldigimizde hemen banyoya girip 31 cekdim…. Dayanacak gücüm kalmamisti cünkü olan seylerden sonra. Ertesi sabah kalktigimda sikim dimdik ayaktaydi, benden önce uyanmis kerata. Neyse, dusumu aldiktan sonra mutfaga dogru gittim.

Annemin tepkisini merak ediyordum mutfaga girdigimde annem biseyler pisiyriyordu, bana günaydin oglum dedi ve isine devam etti, hic bisey olmamis gibi davraniyordu. Ne düsüncegimi sasirdim,

   simdi hosuna gittigi icinmi bisey demiyo, yoksa utandigi icinmi… ??? Annem yanima oturdu ve gözlerim direkmen üstündeki mor gömlege gitti..

  

Üsten iki düymesi acikti ve altindaki siyah sütyen gözüküyordu. Yine azitmistim. Annem oraya baktigimi farketti ama bisey demedi. Bende dayanamadim ve parmagimi iki dügmenin arasindaki bosluktan iri memelerine dogru soktum, meme uclarinla oynuyordumki birden annem “abartma, hergün, hergün olmaz” dedi ve ben hemen ellimi cektim.

Daha ne istiyorsun dedim? Fazla üstüne gitmemek icin sesimi cikarmadim cünkü bende durumdan yararlanmak istiyordum!

   Ertesi haftasonu anne gel seninle beraber diskoya gidelim dedim o .

   da tamam niye olmasin dedi. Peki babana ne diycez dediginde dügünü gidiyoruz deriz cünkü babam zaten dügünleri sevmiyor!!! Üstüne seksi biseyler giy dedim…. Ne giyeyim falan dediginde…

En iyisi siyah kilotlu corap, mini etek ve bol dekolteli bi body giy dedim…. Dedigimi yapti… Giyindiginde yanina gittim.. Icimden vay sillik seni

   bi gün evire cevire sikicem dedim… Bacaklari külotlu coraplarin icinde mükemmel gözüküyordu hele yine o gögüsleri disari tasicakti mübarek!!!

Evden cikarken, babam durumu cakmasin diye üstüne manto giydi ve dügmeleri kapatti yolu koyuldugumuzda arabanin icinde mantosunu cikartti… Sag baktigimda etegi

   dizinin bi karis üstündedydi…

Araba sürerken sag elimle bacaklarini oksamaya .

   basladim, anneminde hosuna gidiyordu heralde, cünkü sesini cikarmiyordu.. Bu olay

   ama pek uzun sürmedi cünkü otobana ciktim. Diskoya girdigimizde tüm gözler annemin önündeydi… Piste cikmadan önce bi güzel alkol ictik,

   kafamiz tam yerindeydi. Diskoda hiphop caliyordu ve biz piste atildik… Biliyorsunuz disko baya karanlik ve degisen isiklardan ve lazerlerden kimin ne yaptigi tam olarak belli olmuyor! Annemle dans ederken onun götü bana dönükdü…

Onu arkadan kavradim ve dans eder gibi

   sikimi götüne sürtüyordum! Onunda hosuna gitti cünkü götünü daha cok sikime dogru bastiriyordu.. Olayin güzel tarafida kimse bizim ana-ogul oldugumuzu

   bilmiyordu! Annem oynadikca… Gögüsleri zipliyordu, deli oluyrdum onlari oracikta sikmamak icin kendimi zor tutuyordum, sikim patlamak üzereydi! Zaman epey ilerlemisti bizde geri gitmeye karar verdik…

Arabayi garja soktuktan sonra arabadan indik! Annem tam garajdan disari cikicaktiki onu kolundan kendime dogru cektim. Annem sirtinla arabaya dogru yastlaniyordu! Annemin gözlerinin icine baktim, yavas yavas ona dogru ilerledim, dudaklarim onun dudaklarinla kavustu ve

   sag elimle onun sol bacagini belime kavradim. Ilk baslarda beni biraz iter gibi oldu ama sonra o da kendisini zevke

   teslim etti! Delicesine yalasiyorduk!

Ben agzimla ilerleye ilerleye boynunun öpmeye basliyordum annemden sadece “ahhh” , “ohhh” gibi sesler cikiyordu! Elimlede o güzel kalcalarini ve o muhtesem kicini oksuyordum…. Sonra bodysini gögüslerinin üzerine kadar kaldirdim, sütyenini indirdim ve meme uclarini emmeye basladim, annemin ve benim nefes atislarim cok fena halde yükselmeye basladi, cünküinsani cok fena halde heyecanlastiriyor! Meme uclarindan, karnina gecti sira, göbegini yalarken iki elimle götünü kavradim ve bi güzel oksuyordum, annem titremekten ayakta zor duruyordu!

Ardindan kafami etegin altina soktum ve amciginin üstündeki kilotlu corabi yirttim! Siyah tangasi, iyicne sulu amin icine girmis! Tangyi bi parmagimla kenara itirdim, yavas yavas dilimle annemin klitorisini öpmeye basladim ve basparmagimi annmin göt deligine sokuyordum!!!!

Annemde zevkden ucuyordu, elinle kafami daha cok amina bastiriyordu, bi kalcasini omuzumun üstüne koydu aminin derinliklerine dilimle daha iyi ulasabileyim diye!!! “Offfff… Oglum napiyorsun? Ohhhhhhhhh… Yapmaaaaaa.. Nolur…

   Yapmaaaaaa… ” Diye sesler cikariyordu, ben tabikii dilimle hareketleri daha cok hizlandiriyordum ve annem cigliklar icinde bosalmaya basladi…

Akan amsuyunu bi güzel yaladim! Ayaga kalktim ve tam fermuarimi acarken annem hayir sana ellemeye izin verdim ama sikismemiz imkansiz derken icimden

   suratina bi tokat gecirmekti ama ondan sonra vazgectim cünkü amini yalatan kari zamanla aminida siktirir dedim! Peki öyle olsun bakalim

   dedim ve annem mantosunu giyip iceri girdik! Iceri girdigimizde annemin kulagina artik heryerde bana frikik vermeni istiyorum dedim. Kafasini sallayara

   kabul etti orospu!

memelerini tüm iriliginle sergiliyoduErtesi gün sabah erkenden evden ciktim isim vardi, öglene dogru geldigimde ev tilim tiklim kari doludu, dedikodu yapmay basmislar yine bizim evi kaltaklar! Neyse ben odama gectim, 5 dak sonra annem elinde bir tepsile ban cay getiriyordu. Cayi masayi koyunca, egilriken bana v-yakali kazagindan memelerini tüm iriliginle sergiliyodu, siritmayida ihmal etmedi tabiki. Demek dediimi uyugluyordu kücük orospum!

Benimd o an aklimdan ibnelik gecti kadinlarin oturugu odaya girdim ve annemi cagirdim bana ardim edeblirmi diye,

   o da merakla noldu diye sordu, bende az bi banyoya geslsene dedim! Beraber banyoya gidik, ben kapiyi kapattim arkamda. Annem saskin saskin noldu diye soruyordu, bende oracikta dudaklarina yapistim annem istemiyordu, ama karsid gelemiyodu cünkü sesini cikarsa, misafiler süphelencek!

Ben

   tuvaletin üstüne oturdum annemide sirti bana dönük kucagima oturttum. Arkadan kulaklarini emiyordum, bi elimle gögsünü oksuyordum öbürküsünlede elimi eteginin altina

   sokup kalclarini oksuyordum!annem nolur yapma falan diordu ama ben orali bile olmuyordum, azdim birkere! Madem siktir iyon kendini bari sikimi

   yalla dedim, o da yok olmaz babanda bile yapmadim dedi.

Ben de bana ne lan babamdan dedim, yal yoksa vallah birakmam disari dedim. O da zorla olsa bile önümde diz cöktü, ben ise daha hala tuvaletin üstünde oturuyorum. Sen cikar

   dedim, o da yavas yavas fermarimi acti ve pantolomu asaga .

   siyirdi. Önümdeki sisligi görünce bi sok oldu, gözlerinden belliyidi. Sonra boxerimin dügmelerini acip sikimi disari cikardi, ve öylece baka kaldi. Kalinligi heralde onu sok etti.

Hadi yala onu dedigimde yvas

   yavas dudaklarinla benimkisinin kafasini öpmeye basladi. O an ben dur kazagini cikar dedim, gögüslerini görmmek istiyorum. Eskiden hayal ettigim seyler artik gercekten oluyor! Annem bi hareketle kazagini cikardi ve altinda kirmizi dantelli sütyen vardi. Sütyen ise 90lik gögüslerini zor tutuyordu.

   Ardindan annemin kafasini sikime ogru yönlendirdim, annem cesaretlenip benim abuziddini agzina sokmaya basladi…

Off annam ne güzel bi hisdi, sikim

   sanki sicacik bir tünele giriyo… Artik profesyonelce davranmaya basladi, sikim agzindaken bi elinle sikimi asaga yukari oynatiyordu öbür elinlede tasaklarimi elliyordu, zevkten gebercektim, bunu yaparken bide o dev anasi gögüsleri salanmazmi, düsündügünüz gibi bosalmam pek fazla sürmedi, tüm suratina fiskirdim, ben bi derin ohhhhh cekip geri yaslanirken annem hemen musluga sarildi yüzünü yikadi ve yine misafirlerin yanina gitti.

Ben ise

><

br />   daha hala hayal görür gibi öyle tuvalette oturuyordum! Kendim bile inanamiyordum! Ama o
nu daha hala sikememistim! Öbür okudugum hikayelerde nedense herkes hemencik anasini sikiyordu bende ama olmadi. Benimmi yanlisim var artik yoksa öbür hikayecilerinmi bilemiycem. Artik annemi nasil siktigimi bidahaki

   sefere anlatirim… Gönderen: edirnelido